Wednesday, April 6, 2011

Birthday Party untuk Sara


Ahad lepas, adik bongsu saya buat majlis hari jadi untuk anak sulung dia yg berumur 6 thn. Hmm..weekend yang penat for me. Mana tidak  nya... untuk majlis hari lahir untuk anak buah yang ni seorang...ambo berjaga sampai 6 pagi! sebab nak siapkan sume kek2 tu. Actually plan nye nak siapkan awal tetapi tiba2 ada order untuk hamper cupcake mengejut. Kena deliver ke customer dia plak tu. I got special order dari Wedding Karen yang popular tuuuu...wow..terkejut jugak sbb depa call nak cepat. So, kelam kabut le siapkan benda tu.

Ok, just nak share kek-kek untuk besday Sara. Cik Poh harap Sara sentiasa di lindungi Allah selalu dan membersar jadi manusia berguna untuk agama dan mama dan papa sara ye...




Ada juga buat cheese tart dan fruit tart, tapi dah licin sebelum sempat di ambil gambar. Tak pe la...lain kali saya tempek gambar kalau2 ada peluang masak benda tu lagi ek. Hmm..menu utama hari tu ialah nasi ayam versi kota bharu, laksa penang gombak style. Haa..ni dia chef in da house. My bonda plak masak pulut kuning.




lagi gambar sekitar majlis...
Tuan rumah...adik bongsu ambo bersama somi n sarah
Tetamu dan anak-beranak...




No comments: