Tuesday, October 18, 2011

Delivery Hamper Raya 2011

Salam pembaca semua,
Dah lama saya berhajat nak masukkan gambar2 hamper raya aidilfitri yang lalu, yang sempat kami rakam sebelum dihantar kepada pelanggan. Pun begitu,  banyak jugak yang tak sempat kami snap dek kerana mengejar masa supaya semua tempahan selamat tiba mengikut tarikh seperti yang diminta pelanggan. Bila siap pack..terus masuk kereta...

Tapi takpe..saya kongsikan jugak lah mana2 gambar hamper yang ada ye...


This order is the biggest order/project that we ever got so far(almaklum laa...company kami nie kecik jer..hehe) ..Tetapi, syukur yang tidak terhingga kepada Allah kerana memberi rezeki ini kepada kami. This hamper worth RM100. Semua items nya adalah dari Mark & Spencer...senang citer...permintaan khas dari pelanggan kami...ahaa...custome design gituuu. Berhempas pulas jugak le kami menyiapkan projek ni... 450 hamper! tetapi alhamdulillah...dengan izinnya, berjaya dihantar kepada pelanggan seperti yang dijanjikan...(harap2..ada le rezki lagi tahun depan yek...)
Aahh..yang ini gambar hamper sebelum di shrink wrap...

Yang di bawah ini pulak, menggunakan barangan dari mark & Spenser jugak, cuma packaging berbeza. Company yang sama, tetapi lain2 department.

Kalau nak tengok my hamper collections for year 2011, sila lawat Pesona Creations Gifts & Hampers ye...(more pics...selepas ini...)

No comments: