Tuesday, January 18, 2011

Nak klik atau tak nak klik?


Nak klik apanya? ooo..klik benda ni =>>   ke? Rata2 yang ada blog akan letak iklan ni kat blog masing2. Saya pun tak ketinggalan. Nak jugak! Mana lah tahu kut2 ada rezki untuk saya suatu hari nanti. But as for now.. lum ada hasil lagi. Al-maklum la..ini blog syok sendri je dan tak de la peminat khusus atau unique follower pun.

Tapi camna pun kalau saya "ter"rajin melawat blog kawan2 (termasuk bukan kawan) saya pasti akan klik iklan tersebut. Alaaahh..bukan susah sangat pun... klik jer... betul tak? So...kawan2 sekelian...it's up to you la ekk..

Oooww..btw, saya baru je berjaya masukkan/letak iklan NUFFNANG dalam post entry. Terima kasih kat CIK TOM. Tutorial dia simple jer. Sekali buat dah jadi. So, kalau u all nak buat boleh rujuk entry dia kat sini ye =>>Cara pasang atau letakkan iklan Nuffnang dalam post entry.

2 comments:

CIK TOM said...

tahniah ye berjaya buat...
thanks share link tutorial cik tom :)

Sharifah said...

Terima kasih kembali buat Cik Tom yang sudi melawat blog saya.