Wednesday, March 31, 2010

ANOTHER AFFILIATE PROGRAM - PERFUME TANPA ALKOHOL TERBARU

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Hari ini saya menyertai satu lagi program affiliate, iaitu ALLSTARPERFUMES. Sebab utama saya join program ini ialah, ianya sangat bersesuai dengan keadaan semasa saya. Oleh kerana pergerakan saya kini agak terbatas di luar rumah, maklumlah dengan adanya bayi umur 7 bulan  yang dah mula crawling around the house, nyatanya saya akan terus-terusan sibuk di rumah!

Program ini nyata memudahkan saya untuk mendapatkan satu lagi peluang pendapatan dengan hanya duduk di rumah. Tetapi bukanlah hanya dengan duduk diam saja, boleh dapat income, kena la buat iklan sana sini..baru lah boleh dapat. Program HEBAT bersama PRODUK ALLSTAR PERFUMES, dengan Modal RM 60, anda akan mendapat satu kotak mengandungi 3 botol kecil perfume.

Minyak wangi ini tidak mengandungi alkohol, jadi tak perlu was-was! Selain kita sendiri guna minyak wangi tu, boleh juga dijadikan sebagai sumber pendapatan. Pelan pemasaran nya menarik iaitu Sistem affiliate dengan potensi pendapatan berterusan kerana ia memberikan komisen hingga level ke-5 dan kita tidak perlu menguruskan penghantaran produk. Selain itu kita boleh dapat diskaun untuk pembelian ulangan.

So, surirumah-surirumah sekelian, marilah kita ambil peluang ini...



Untuk maklumat lanjut : ALLSTARPERFUME

Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan2. Selainnya, pihak syarikat buatkan untuk anda.

Sekain, salam beraffiliate.

No comments: